اخبار

ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی

ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی

ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی

در مطلب از سایت جوجه کشی ققنوس قصد داریم تا درباره ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی صحبت نماییم.

در حال حاضر، به دلیل شرایط ناپایدار اقتصادی داشتن یک منبع درآمد پایدار و بی‌دغدغه برای تامین نیازهای خانواده و همچنین داشتن یک منبع درآمد سالم برای ایجاد اشتغال، از نیازهای اساسی افراد است.

بدون شک هر حرفه‌ای برای شروع نیاز به تخصص و هزینه دارد. آیا تا به حال به این ایده فکر کرده‌اید که فقط با خرید یک دستگاه جوجه کشی، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی برسید؟ این ایده برای شما شاید کمی عجیب به نظر برسد. البته اگر اطلاعات کافی در مورد دستگاه جوجه کشی ندارید، طبیعی است که کمی هیجان زده و تعجب کنید. اما جالب است بدانید که جوجه‌کشی یکی از پردرآمدترین حرفه‌ها در حال حاضر محسوب می‌شود. با توجه به اینکه بازار مصرف گوشت طیور و محصولات مرتبط با آن رونق خوبی دارد، می‌توان به اطمینان دست یافت که آینده جوجه‌کشی بسیار واعد و پرامید است.

اولاً، قبل از بحث در مورد روش کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی، بهتر است با خود دستگاه‌های جوجه‌کشی آشنا شویم. تخم‌هایی که نطفه دار هستند، باید در شرایط خاصی قرار بگیرند تا جوجه‌هایی که از آن‌ها به دنیا می‌آیند، از تخم بیرون بیایند. هر عاملی که پرنده برای تخم نطفه دار خود فراهم می‌کند، می‌تواند اگر از بین برود، باعث مرگ جنین در تخم شود. به دلیل توسعه صنعت جوجه کشی و پرورش ماکیان و دیگر طیور، دستگاه‌هایی به نام دستگاه جوجه‌کشی ابداع و تولید شده‌اند که شرایط طبیعی و نرمال برای پرورش تخم‌های نطفه دار را فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها تاریخچه طولانی‌ای دارند و با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، بهبود یافته و ساختار صنعتی و تخصصی‌تری به خود گرفته‌اند. جالب است بدانید که در تمامی دستگاه‌های جوجه کشی، چهار عامل اساسی شامل دما، رطوبت، تهویه و چرخش تخم‌ها، مدنظر قرار می‌گیرند. به طور واضح، این چهار عامل همان فاکتورهایی هستند که برای پرورش تخم‌های نطفه دار و تبدیل آنها به جوجه‌ها لازم است.

جوجه کشی طوطی سانان
خواندن

حالا که با مفهوم دستگاه جوجه کشی آشنا شدید، می‌توانیم در مورد روش کسب درآمد از طریق آن و ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی صحبت کنیم. استفاده از یک دستگاه جوجه کشی مناسب و بهره‌ور، می‌تواند راهی برای کسب درآمد پایدار و مطمئن باشد. با توجه به رشد صنعت پرورش مرغ ، تقاضا برای جوجه‌های تازه و سالم بسیار زیاد شده است. این دستگاه‌ها امکان تولید جوجه‌های با کیفیت و سالم را در محیط کنترل شده‌ای فراهم می‌کنند. با تمرکز بر فاکتورهای ضروری مانند دما، رطوبت، تهویه و چرخش تخم‌ها، این دستگاه‌ها به شما امکان می‌دهند تا به صورت حرفه‌ای و با کیفیت، تخم‌ها را تبدیل به جوجه‌های سالم و قابل فروش کنید.

با توجه به رونق بازار گوشت طیور و محصولات مرتبط، کسب و کار جوجه کشی آینده خوبی را در پیش رو دارد. همچنین، مزیت این کسب و کار این است که می‌توان به صورت کوچک و در محیط خانگی یا فضای کوچکی آن را راه‌اندازی کرد. با تحقیق و آموزش مناسب در زمینه جوجه‌کشی، می‌توانید این حرفه را به عنوان یک منبع درآمد پایدار و اشتغال زا انتخاب کنید.

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی صنعتی یک تجهیز مخصوص مرغداران و تولیدکنندگان گوشت و مرغ است که برای تأمین جوجه‌های یکروزه جهت عرضه در بازار استفاده می‌شود. مکان قرارگیری این دستگاه‌ها باید بسیار بزرگ باشد تا در فعالیت‌های روزانه مانند نظارت، انتقال و جابجایی جوجه‌ها هیچ مشکلی به وجود نیاید. در حال حاضر، بین دستگاه‌های جوجه‌کشی صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تفاوت چندانی وجود ندارد، زیرا تمامی آنها به صورت خودکار و هوشمند عمل می‌کنند و کاربر نیازی به نگرانی درباره کارکرد دستگاه ندارد، بلکه به راحتی می‌تواند به فرآیند جوجه‌کشی بپردازد.

علت ریزش پر پرندگان و راه های درمان آن
خواندن

 

ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی خانگی نیز انواع مختلفی دارد و به دو دسته صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می‌شود. دستگاه‌های صنعتی اغلب به صورت کاملاً اتوماتیک عمل می‌کنند و ظرفیت بالاتری در انتقال جوجه‌ها دارند. اما دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی نیمه صنعتی ظرفیت کمتری دارند. معمولاً دستگاه‌های خانگی قابلیت جوجه کشی تا حداکثر ۱۰۰ عدد تخم‌مرغ را دارند. برخی از دستگاه‌های خانگی به صورت رومیزی طراحی شده‌اند و فضای کمی را اشغال می‌کنند. این نوع دستگاه‌ها برای افرادی که با محدودیت مکانی روبرو هستند، بسیار مناسب هستند. همچنین، دستگاه‌های جوجه کشی خانگی با استفاده از برق شهری کار می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه‌ها این است که استفاده از آن‌ها نیاز به مهارت خاصی ندارد، زیرا عملکرد آن‌ها ساده و شفاف است.

علاوه بر این، دستگاه جوجه کشی خانگی مزیت‌های دیگری نیز دارد. این دستگاه‌ها از نظر اندازه کوچک، زیبا و بی‌صدا هستند و شرایط چرخش تخم‌ها به گونه‌ایی طراحی شده‌اند که هنگام چرخش، تخم‌ها به هیچ وجه خراب نمی‌شوند و مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌شود. با توجه به اینکه ممکن است هنگام ورود برق به این دستگاه‌ها نویز، ارتعاش یا قطعی اتفاق بیفتد، بسیاری از آنها دارای قابلیت شارژی هستند و در صورت قطع برق، از انرژی باتری استفاده می‌کنند. با ورود برق ۱۲ وات به این دستگاه‌ها، آنها از هرگونه خطر برق‌گیری، آتش‌سوزی و خطرات احتمالی دیگر در امان هستند.

دستگاه جوجه کشی بهترین منبع درآمد خانگی

همانطور که قبلاً اشاره شد، برای ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی لازم است که به تخصص و دانش کافی برای آن مجهز باشیم، و همچنین هزینه‌های جاری را در نظر بگیریم. در صورتی که شما یک مبتدی هستید و تجربه‌ای در زمینه جوجه‌کشی ندارید، دستگاه جوجه کشی خانگی برای شما بسیار مناسب خواهد بود. اگر شما به دنبال یک شغل بدون دردسر هستید، خرید یک دستگاه جوجه‌کشی و نگهداری آن در منزل با پرورش تعداد کمی تخم نطفه‌دار، می‌تواند شروعی خوب برای کسب درآمد باشد. اکثر تخم‌های پرندگان در کمتر از یک ماه به جوجه‌های جوان تبدیل می‌شوند، بنابراین شما در دوره‌های کوتاه‌مدت می‌توانید به کسب درآمد برسید. علاوه بر این، مهم است بدانید که کار با دستگاه جوجه‌کشی برای همه افراد با هر سن و تجربه‌ای قابل دستیابی است. در خصوص تأمین تخم نطفه‌دار هم باید به این نکته توجه کنید که تعداد زیادی مرکز معتبر وجود دارد که این محصولات را عرضه می‌کنند و قبل از فروش، تمامی تخم‌ها را زیر دستگاه تست می‌کنند. به این ترتیب، خطر خرابی و ضرر شما به حداقل می‌رسد. بعد از مدتی که با روش‌ها و راه‌های کسب درآمد از طریق جوجه‌کشی آشنا شدید، می‌توانید دستگاه خانگی خود را به دستگاه‌ جوجه کشی خودکار صنعتی ارتقا دهید.

انواع برد دستگاه جوجه کشی
خواندن

قیمت دستگاه جوجه کشی

یکی از مسائل مهم برای افراد در تأمین دستگاه جوجه کشی، هزینه خرید آن یا قیمت آن است. دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی به دلیل استفاده از برق شهری و ظرفیت و حجم محدودتر، طبیعتاً ارزانتر از دستگاه‌های تمام اتوماتیک صنعتی هستند. با این حال، قیمت دستگاه‌های جوجه‌کشی بستگی به عواملی مانند جنس بدنه و ساختار دستگاه، ظرفیت و کیفیت آن، برند تولیدکننده و سایر عوامل تعیین می‌شود. اگر شما یک کارآفرین مبتدی هستید، بهتر است دستگاهی را تهیه کنید که دارای گارانتی و ضمانتنامه باشد. این نوع دستگاه‌ها دارای استانداردهای لازم هستند و امکان سلامت تخم‌ها را تضمین می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه سوال درمورد نحوه ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی میتوانید از پیج اینستاگرام ققنوس دیدن نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *