آموزش دستگاه جوجه کشی

ظرفیت دستگاه جوجه کشی

ظرفیت دستگاه جوجه کشی

ظرفیت دستگاه جوجه کشی

در این مقاله ظرفیت دستگاه جوجه کشی را بررسی کرده ایم که ماشین جوجه کشی یک وسیله است که برای تبدیل تخم نطفه‌دار پرندگان به جوجه و جایگزینی نقش مرغ مادر استفاده می‌شود. جوجه کشی از طریق پرنده مادر محدودیت‌هایی از نظر تعداد دفعات جوجه کشی، تعداد جوجه‌ها و کیفیت جوجه کشی دارد. استفاده از ماشین جوجه کشی این محدودیت‌ها را برطرف می‌کند.

در راستای حمایت از مرغداران عزیز و تولیدکنندگان داخلی، شرکت ققنوس دستگاه‌های جوجه کشی با برد 800 یا 900 و تجهیزات مربوطه را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. مدل‌های زیر از دستگاه جوجه کشی موجود است:

– دستگاه جوجه کشی ستر و هچر همزمان (84 تایی)

– دستگاه جوجه کشی ستر و هچر همزمان (210 تایی)

– دستگاه جوجه کشی ستر و هچر همزمان (336 تایی)

– دستگاه جوجه کشی ستر و هچر همزمان (420 تایی)

– دستگاه جوجه کشی ستر و هچر همزمان (504 تایی)

– دستگاه جوجه کشی ستر و هچر همزمان (672 تایی)

– دستگاه جوجه کشی ستر و هچر همزمان (1008 تایی)

دستگاه جوجه کشی 84 تایی

دستگاه جوجه کشی 84 تایی ، یکی از محصولات فروشگاه ققنوس جوجه است که برای جوجه کشی انواع پرندگان از جمله مرغ، بوقلمون، بلدرچین، کبک، غاز، اردک و سایر ماکیان طراحی شده است. دستگاه جوجه کشی DQ30SH بلدرچین 84 تایی، با سنسورهای دما و رطوبت دقیق و حساس دیجیتال، کنترل هوشمندی دارد و از یک میکروکنترلر صنعتی استفاده می‌کند.

عملکرد بسیار بازدهی جوجه‌گیری از این دستگاه جوجه کشی و قابلیت استفاده همزمان یا جداگانه از عملکرد ستر و هچر در یک دستگاه، آن را برای استفاده در منازل، محیط‌های آموزشی و آزمایشگاهی بسیار محبوب کرده است. دستگاه جوجه کشی 84 تایی ، همراه با یک سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 84 تایی

– ظرفیت برای مرغ: ۸۴ عدد

تغذیه مرغ تخم گذار
خواندن

– ظرفیت برای کبک: ۱۲۸ عدد

– ظرفیت برای بلدرچین: ۱۹۲ عدد

– ظرفیت برای قرقاول: ۱۲۸ عدد

– ظرفیت برای بوقلمون: ۵۰ عدد

– ظرفیت برای غاز: ۳۰ عدد

– ظرفیت برای اردک: ۸۴ عدد

 

ظرفیت دستگاه جوجه کشی

 

دستگاه جوجه کشی 210 تایی

دستگاه جوجه کشی DQ50SH ققنوس یک دستگاه با ظرفیت بالا است که توسط فروشگاه ققنوس جوجه عرضه می‌شود. این دستگاه مناسب برای جوجه‌آوری انواع پرندگان از جمله قرقاول، شترمرغ، غاز، بوقلمون، کبک، بلدرچین، مرغ و اردک است. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه جوجه کشی 210 تایی ققنوسآسانی استفاده آن است، حتی برای افرادی که به تازگی وارد عرصه جوجه کشی شده‌اند.

شرکت

اگرچه ظرفیت 210 تایی این دستگاه برای مصارف خانگی نسبتاً بالا به نظر می‌رسد، اما شرکت  ققنوس آن را در رده دستگاه‌های جوجه کشی خانگی قرار داده است. در سال ۱۳۹۲، با اعمال تغییراتی در طراحی و سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی 210 تایی، از نسل جدید مکانیزم کنترلی (PLC-DQI) استفاده شده است. این دستگاه دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 210 تایی :

– ظرفیت برای مرغ: ۲۱۰ عدد

– ظرفیت برای بلدرچین: ۴۲۰ عدد

– ظرفیت برای کبک: ۳۲۰ عدد

– ظرفیت برای بوقلمون: ۱۲۵ عدد

– ظرفیت برای غاز: ۷۵ عدد

– ظرفیت برای شترمرغ: ۸ عدد

– ظرفیت برای اردک: ۲۱۰ عدد

دستگاه جوجه کشی 336 تایی

دستگاه‌های جوجه کشی ققنوس در ظرفیت‌های مختلف، برای استفاده خانگی و صنعتی تولید می‌شوند. دستگاه جوجه کشی 336 تایی یک دستگاه نیمه صنعتی است که قابل استفاده هم در محیط خانگی و هم در صنایع مختلف است. ظرفیت این دستگاه جوجه کشی، همانطور که از نام آن پیداست، توانایی جوجه‌آوری 336 تخم مرغ نطفه‌دار را دارد. در زیر لیستی از ظرفیت جوجه کشی برای انواع دیگر پرندگان آمده است:

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 336 تایی

– ظرفیت جوجه کشی از مرغ: 336 عدد

– ظرفیت جوجه کشی از بلدرچین: 768 عدد

سود جوجه کشی
خواندن

– ظرفیت جوجه کشی از بوقلمون: 200 عدد

– ظرفیت جوجه کشی از کبک: 512 عدد

– ظرفیت جوجه کشی از غاز: 200 عدد

– ظرفیت جوجه کشی از اردک: 288 عدد

دستگاه جوجه کشی 420 تایی

دستگاه جوجه کشی مدل DQ100SH ققنوسیک دستگاه اتوماتیک است که برای انواع پرندگان مناسب است. این دستگاه دارای قابلیت کنترل از طریق موبایل (با استفاده از جی اس ام) بوده و برای عملکرد خود نیاز به اینترنت ندارد.

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 420 تایی

دستگاه جوجه کشی DQ100SH ققنوس یک دستگاه اتوماتیک جوجه کشی است که توانایی جوجه آوری از 420 عدد تخم مرغ، 960 عدد تخم بلدرچین، 640 عدد تخم کبک، 250 عدد تخم بوقلمون، 150 عدد تخم غاز و… را دارد. این دستگاه یکی از دستگاه‌های محبوب جوجه کشی است، به دلیل ظرفیت مناسبی که دارد. اغلب خریداران دستگاه جوجه کشی 420 تایی ققنوس، کارآفرینان شهری و روستایی هستند که با استفاده از این دستگاه، اشتغال اعضای خانواده را ایجاد و محصولات ارگانیک و بومی تولید می‌کنند.

دستگاه DQ100 (یا همان دستگاه جوجه کشی 420 تایی مرغ یا 960 عددی بلدرچین) برای ظرفیت مناسبی که دارد، یکی از دستگاه‌های محبوب جوجه کشی است. این دستگاه بالاترین ظرفیت را در دسته‌بندی دستگاه‌های خانگی دارد و کمترین ظرفیت را برای ماشین‌های جوجه کشی با کاربرد در مزارع پرورش طیور ارائه می‌دهد.

استفاده آسان و بدون پیچیدگی از سیستم کنترل هوشمند، باعث می‌شود تا حتی افرادی که با تکنولوژی روز آشنایی ندارند، به راحتی از این محصول استفاده کنند. دستگاه جوجه کشی 420 تایی ققنوسدارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

دستگاه جوجه کشی 504 تایی

دستگاه جوجه کشی ققنوس با ظرفیت 504 تایی یک دستگاه بسیار عالی برای جوجه کشی در سطح خانگی و نیمه صنعتی است. این دستگاه قابلیت جوجه کشی از 504 تخم مرغ با نطفه دار را داراست. به علاوه، می‌تواند از تخم بلدرچین، بوقلمون، کبک، اردک، قرقاول، غاز و طاووس نیز جوجه تولید کند.

دستگاه جوجه کشی 504 تایی
خواندن

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 504 تایی

– تخم مرغ: ۱۱۵۲ عدد

– تخم بلدرچین: ۳۰۰ عدد

– تخم بوقلمون: ۷۶۸ عدد

– تخم کبک: ۴۳۲ عدد

– تخم اردک: ۷۶۸ عدد

– تخم قرقاول: ۳۰۰ عدد

– تخم غاز: ۳۰۰ عدد

– تخم طاووس: ۳۰۰ عدد

دستگاه جوجه کشی 672 تایی

ظرفیت دستگاه جوجه کشی ۶۷۲ تایی است. اولین عاملی که باید در نظر بگیرید وقتی قصد خرید دستگاه جوجه کشی را دارید، تعداد و ظرفیت دستگاه است. زیرا ظرفیت دستگاه جوجه کشی براساس نیاز و کاربرد شما مهمترین فاکتور در خرید آن است. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، دستگاه جوجه کشی قابلیت جوجه کشی تخم نطفه دار مرغ را با ظرفیت ۶۷۲ تخم دارد. همچنین، ظرفیت جوجه کشی برای بقیه پرندگان نیز در زیر آمده است:

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 672 تایی

– تخم مرغ: ۱۵۳۶ عدد

– تخم بلدرچین: ۴۰۰ عدد

– تخم بوقلمون: ۱۰۲۴ عدد

– تخم کبک: ۵۷۶ عدد

– تخم اردک: ۱۰۲۴ عدد

– تخم قرقاول: ۴۰۰ عدد

– تخم غاز: ۴۰۰ عدد

– تخم طاووس: بررسی نشده

دستگاه جوجه‌کشی 1008 تایی

دستگاه جوجه‌کشی ققنوس با ظرفیت 1008 تایی یک دستگاه صنعتی و خودکار با ظرفیت بالا است که قابلیت جوجه‌کشی از هر نوع پرنده‌ای را دارد. این دستگاه توانایی جوجه‌آوری از 1008 تخم مرغ با نطفه دار را دارد. همچنین، میزان ظرفیت جوجه‌کشی از سایر پرندگان نیز در جدول زیر برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

ظرفیت دستگاه جوجه‌کشی 1008 تایی

– تخم مرغ: 2304 عدد

– تخم بلدرچین: 600 عدد

– تخم بوقلمون: 1536 عدد

– تخم کبک: 864 عدد

– تخم اردک: 1536 عدد

– تخم قرقاول: 600 عدد

– تخم غاز: 600 عدد

– تخم طاووس: 600 عدد

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *