آموزش دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی 84تایی

دستگاه جوجه کشی 84تایی

دستگاه جوجه کشی 84تایی

دستگاه جوجه کشی 84تایی ، یک نمونه کوچکتر از ماشین های جوجه کشی سوپرمینیاتور است که توسط گروه صنعتی ققنوستولید می شود. این دستگاه جوجه کشی به دلیل ساختار، ابعاد و اندازه آن، برای استفاده های خانگی و صنعتی بسیار مناسب است.

یکی از ویژگی های متمایز این دستگاه جوجه کشی نسبت به سایر ماشین های جوجه کشی خانگی نظیر دستگاه جوجه کشی 48 تایی، دستگاه جوجه کشی 96 تایی، ایزی باتور 5 و ایزی باتور 6، ظرفیت بالاتر و امکانات و قابلیت های بیشتر است.دستگاه جوجه کشی 84تایی سوپرمینیاتور، از قابلیت هایی مانند سیستم ستر و هچر همزمان، شانه های جوجه کشی به اندازه یک جوجه، و سنسور دیجیتالی SHT Sensirion برخوردار است و می تواند نیازمندی های افرادی که به یک ماشین جوجه کشی کوچک و در عین حال کارآمد نیاز دارند، را برآورده کند.

یکی از قابلیت های دستگاه جوجه کشی 84تایی ، وجود سنسور نگهبان است. این سنسور در صورت بروز خطا یا ایراد فنی در زمان عملکرد دستگاه و همچنین در صورت خرابی سنسور اصلی، به صورت کاملاً خودکار فعال شده و باعث می شود دستگاه به طور صحیح به کار خود ادامه دهد. سنسور نگهبان بصورت غیرقابل تعویض بر روی برد JDR950 نصب می شود و در بردهای مشابه موجود در بازار یافت نمی شود.

قابلیت دوم دستگاه جوجه کشی 84تایی ، سیستم ستر و هچر همزمان است. این قابلیت به شما کمک می کند تا تخم های نطفه دار تازه را به صورت متوالی در دستگاه جوجه کشی قرار داده و بدون نگرانی از پیر شدن آنها، فرآیند جوجه کشی را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات از مراحل جوجه کشی وارد لینک شوید.

آموزش دستگاه جوجه کشی
خواندن

قابلیت سوم دستگاه جوجه کشی 84تایی ، استفاده از سنسور دیجیتالی در برد ماشین جوجه کشی است. این سنسور با نام SHT Sensirion، تنها یکبار در کارخانه سازنده محصول کالیبره می شود .

 

 

دستگاه جوجه کشی 84تایی

 

 

بررسی تخصصی دستگاه جوجه کشی 126 تایی عددی گروه صنعتی ققنوس

بررسی تخصصی گروه صنعتی ققنوس در زمینه دستگاه جوجه کشی 84تایی عددی انجام شده است. بردهای جوجه کشی JDR تولیدشده توسط این گروه صنعتی، جزو تولیدات اولیه آنها می باشند. در سال ۲۰۱۹، با انجام تغییراتی بر روی این بردها، سری JDR ۹۵۰ تولید و عرضه شد که باعث تحول عظیمی در سیستم جوجه کشی گردید.

این مدل از جوجه کشی JDR ۹۰۰، قطعیت کیفی محصول خود را تضمین می نماید، با این حال، انتقاد هایی نیز درباره حذف سیستم انتخاب پرنده در این مدل وجود دارد. با این وجود، با حذف امکانات غیرضروری، کیفیت محصول به لحاظ راندمان اصولی و قطعی افزایش یافته است.

برد جدید جوجه کشی JDR ۹۵۰ که در دستگاه جوجه کشی 84تایی عددی استفاده می شود، قدرتمندتر و دقیق تر از نسخه قبلی خود، یعنی مدل ۹۰۰ JDR است. این برد از دو میکروکنترلر استفاده می کند و با بهره گیری از بات های مونتاژ به روش SMD، دقت در تولید قطعات و فرآیند مونتاژ را بهبود بخشیده است.

به این ترتیب، امکان وقوع خطاها و تأخیر در حین جوجه کشی کاهش یافته است. این برد دارای قابلیت استفاده از چندین سنسور برای انجام صحیح فرآیند تولید و تنظیم دما و رطوبت به صورت همزمان است که باعث افزایش راندمان جوجه کشی شده است. به علاوه، برد جدید جوجه کشی امکانات دیگری نیز دارد که عبارتند از: جهت اطلاع از اینکه دستگاه جوجه کشی چیست ؟ وارد لینک داده شده شوید.

آموزش جوجه کشی شترمرغ
خواندن

– قابلیت ذخیره سازی داده ها تا دو ماه

– قابلیت جوجه کشی انواع پرنده های اهلی و حتی پرنده های زینتی

– قابلیت تغییر سرعت گرمایش و سرعت چرخش راک ها

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 84تایی به شرح زیر است:

– تعداد جوجه های قابل جوجه کشی: 84 عدد برای مرغ، قرقاول، طاووس و پرندگان با تخم های متوسط.

– تعداد جوجه های قابل جوجه کشی: ۲۸۸ عدد برای بلدرچین، کبک، طوطی و پرندگان ریز تخم.

– تعداد جوجه های قابل جوجه کشی: ۸۰ عدد برای غاز، اردک، قو و پرندگان درشت تخم.

ویژگی های کلی دستگاه جوجه کشی 84تایی تایی عبارتند از:

– گارانتی: یک سال.

– نوع برق مصرفی: ۲۲۰ ولت شهری.

– ابعاد: طول ۶۷ سانتیمتر، عرض ۵۱ سانتیمتر، ارتفاع ۷۱ سانتیمتر.

– کتابچه: راهنمای آموزشی دستگاه.

– بدنه: از جنس پی وی سی.

سیستم چرخش حرفه ای دستگاه جوجه کشی ققنوس84 تایی دارای قابلیت های زیر است:

– زمان چرخش مناسب: برای جوجه کشی پرنده ها با توجه به نوع و نژاد هر یک، دستگاه دارای انواع سیستم چرخش است که شامل یک دور در ۶۰ دقیقه، یک دور در ۱۲۰ دقیقه، یک دور در ۱۸۰ دقیقه و یک دور در ۲۴۰ دقیقه می شود. هر یک دور کامل به معنای ۴۵ درجه چرخش به سمت راست و ۴۵ درجه چرخش به سمت چپ است. تنظیم زمان چرخش متناسب با هر پرنده را می توان با استفاده از خدمات پس از فروش کارخانه صورت داد. اجزا و قطعات استفاده شده در سیستم چرخش دستگاه جوجه کشی عبارتند از:

مزایای پرورش مرغ گلپایگانی
خواندن

– راک های ضد زنگ و مقاوم.

– موتور گرداننده ساخت کشور مالزی.

– استفاده از شانه های همه کاره طرح آرکام.

درباره قطعات حرفه ای موجود در سیستم تامین دما و رطوبت دستگاه جوجه کشی خانگی:

تولید خودکار دما و رطوبت برای جوجه کشی پرنده ها، یکی از قابلیت های اصلی و ضروری برای هر دستگاه جوجه کشی 84تایی است. در نسل جدید این دستگاه ها، با استفاده از سنسورها، المنت های نسوز، ظرف آب و فن دمنده، این قابلیت در نظر گرفته شده است. با این حال، عملکرد آن ها به تنهایی تقریباً غیرممکن است و جهت تولید دما و رطوبت مناسب به صورت هوشمند و خودکار، استفاده از سیستم کنترل مرکزی یا برد جوجه کشی مدل ۹۵۰ JDR الزامی است. ابزارهای استفاده شده برای تولید دما و رطوبت در این دستگاه جوجه کشی 84تایی تایی عبارتند از:

– المنت های صنعتی.

– فن دائم کار.

– ظرف آب ABS.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *