آموزش دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی 504 تایی

دستگاه جوجه کشی 504 تایی

دستگاه جوجه کشی 504 تایی

دستگاه جوجه کشی 504 تایی اسكندري يك دستگاه جوجه كشي خانگي و نيمه صنعتي است. اين دستگاه ابعاد 81 سانتي متر ارتفاع، 99 سانتي متر طول و 86 سانتي متر عرض دارد و وزن آن 63 كيلوگرم است. ابعاد دستگاه مطابق با استانداردهاي جهاني است. دستگاه داراي 8 سبد ستر و 4 سبد هچر است و قادر است از طيف گسترده اي از پرندگان مانند مرغ، بوقلمون، غاز، اردك، كبك، قرقاول و طاووس جوجه كشي كند. بدنه دستگاه از نوع ترموپلاستيك سخت ساخته شده است كه بسيار مقاوم، ضدزنگ و عايق حرارت و رطوبت عالي است.

ظرفيت دستگاه جوجه کشی 504 تایی اسكندري بسيار بالا است. اين دستگاه قادر است از 504 عدد تخم مرغ نطفه دار جوجه كشي كند. همچنين ظرفيت جوجه كشي از انواع ديگر پرندگان از جمله بلدرچين (1152 عدد)، بوقلمون (300 عدد)، كبك (768 عدد)، اردك (432 عدد)، قرقاول (768 عدد)، غاز (300 عدد) و طاووس (300 عدد) را دارد.جهت آشنایی و خرید دستگاه جوجه کشی 336 تایی وارد لینک شوید.

ویژگی های برجسته دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس

این دستگاه مجهز به سه سنسور تخصصی برای اندازه گیری دما و رطوبت است:

– یک سنسور SHT سوئیسی داخل دستگاه

– یک سنسور پشتیبان برای سنسور داخلی

– یک سنسور بیرون از دستگاه

سنسور SHT به عنوان حسگر اصلی کار می کند. دستگاه مطابق با آخرین استانداردها ساخته شده و دارای یک ریزپردازنده تخصصی برای مدیریت حسگرهاست. امکان نصب حسگر CO2 در صورت درخواست مشتری وجود دارد.

بدنه دستگاه از جنس PVC طراحی شده که بیشترین میزان عایق بندی و طول عمر بالا را تضمین می کند. دارای سیستم تهویه قوی با استفاده از فناوری آرکام است.جهت آشنایی و خرید دستگاه جوجه کشی 210 تایی وارد لینک شوید.

درب دستگاه با لولای فولادی و قفل شونده طراحی شده است. بخش های مختلف دستگاه با استفاده از فرایندهای CNC و لیزر ساخته شده و عایق بندی میان درب و بدنه با رزین تقویت شده است. کرنرهای داخلی و خارجی برای محافظت بیشتر طراحی شده اند.

شاسی دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و رطوبت با استفاده از سیستم بخار گرم اتومایز تأمین می شود. از برد پیشرفته JDR 950 و شانه های همه کاره طرح آرکام با ظرفیت بیشتر بهره می گیرد.

این محصول با عایق بندی و ایزولاسیون کامل بدنه، کنترل کیفیت چند مرحله ای توسط کارشناسان مجرب و قابلیت ذخیره 2 ماهه اطلاعات جوجه کشی طراحی شده است. از قابلیت های هوش مصنوعی با استفاده از منطق فازی نیز بهره می برد.

امکان کارکرد با برق اضطراری، قابلیت ستر هچر همزمان و بسته بندی دوام بالا از دیگر ویژگی های این دستگاه است. محصول دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات مشتری است.

روش جوجه کشی از عروس هلندی
خواندن

 

 

 

دستگاه جوجه کشی 504 تایی

 

 

دقت فوق العاده سنسور سوئیسی در تنظیم دما برای دستگاه جوجه کشی 504 تایی

دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس از یک سنسور بسیار پیشرفته و دقیق SHT SENSIRION برای تنظیم دمای داخلی استفاده می کند. این سنسور که ساخت کشور سوئیس است، جزء دقیق ترین سنسورهای دما و رطوبت در جهان محسوب می شود و نیازی به کالیبراسیون ندارد. به دلیل این دقت بالا، سنسورهای SHT بیشتر در کاربردهای پزشکی استفاده می شوند.

ویژگی منحصر به فرد سنسور SHT SENSIRION در دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور

از سنسور SHT SENSIRION در دستگاه های جوجه کشی سوپر مینیاتور استفاده می شود تا راندمان جوجه کشی را به بهترین شکل تضمین کنند. این سنسورها به دلیل دقت بالای خود در اندازه گیری دما و رطوبت، عملکرد مطلوب دستگاه های جوجه کشی را تضمین می کنند.

سنسور پشتیبان برای تضمین ادامه فرآیند جوجه کشی

قطعات الکترونیکی و دیجیتالی در دستگاه های جوجه کشی ممکن است به دلایلی از کار بیفتند. در چنین مواقعی، سیستم هوشمند دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس به صورت خودکار سنسور پشتیبان را فعال می کند. این سنسور پشتیبان موقتاً دمای دستگاه را اندازه گیری می کند تا کاربر بتواند فرآیند جوجه کشی را با موفقیت به پایان برساند. پس از رفع مشکل، کاربر می تواند سنسور اصلی را دوباره مورد استفاده قرار دهد.

دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس استفاده از PVC در ساخت بدنه خود دارد. این ویژگی در چندین جهت مزیت به حساب میآید:

PVC ماده ای است کاملاً ضد باکتری و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. به علاوه، این ماده عایق حرارتی محسوب میشود، امری که در صرفهجویی انرژی بسیار مفید است.

از برخی مزایای استفاده از PVC در ساخت دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش مصرف انرژی تا 70 درصد به دلیل ایزولاسیون قوی
  2. قابلیت شستشو و نظافت مکرر بدنه
  3. افزایش راندمان جوجهدهی به علت عدم انتقال گرما یا سرما به داخل دستگاه
  4. کاهش خطر برق گرفتگی به دلیل غیررسانا بودن PVC
  5. حذف کامل امکان وجود بیماریهای باکتریایی در دستگاه
  6. افزایش طول عمر بدنه و امکان گندزدایی و نظافت آسان

در مجموع، استفاده از PVC در ساخت بدنه این دستگاه جوجه کشی مزایای قابل توجهی را به همراه دارد که در بهرهوری و طول عمر دستگاه تأثیر مثبتی میگذارد.

تغذیه مرغ تخم گذار
خواندن

چارچوب مستحکم برای دستگاه جوجه کشی 504 تایی

دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس از چارچوب استحکام بخش ساخته شده است. این چارچوب از شاسی های آلومینیومی آنادایز شده تشکیل شده است. عملیات آنادایزینگ و رنگ لیزری باعث افزایش مقاومت این شاسی ها شده است. بدین ترتیب این دستگاه در برابر رطوبت، ضربه و بار سنگین کاملاً مقاوم است و در طول زمان دچار زنگ زدگی و فرسودگی نمی شود. برای اتصال این شاسی ها به یکدیگر نیز از نبشی های مقاوم و ضدزنگ ABS استفاده شده است.

شانه های همه کاره؛ قابلیت جوجه کشی از تمامی پرندگان

این دستگاه جوجه کشی از شانه های همه کاره یا شانه های کره ای و شانه جوجه کشی سایزیک بهره می برد. این شانه ها قابلیت تغییر اندازه و جوجه کشی از تخم های پرندگان مختلف را دارند. این قابلیت به صورت رایگان در دستگاه جوجه کشی سوپر مینیاتور 504 عددی ارائه می شود. با استفاده از شانه های همه کاره، راندمان تبدیل تخم به جوجه افزایش می یابد و دیگر نیازی به خرید شانه های اضافی نیست.

موتور پیشرفته برای دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس

چرخش مداوم تخم های بارور یک امر حیاتی طی فرآیند جوجه کشی است که باید به صورت ظریف و بدون ایجاد هرگونه تکان یا آسیب به تخم ها انجام شود. این مهم در این دستگاه جوجه کشی توسط موتور گیربکس دار مخصوص تولید شده در مالزی انجام می پذیرد. این موتور ویژه دستگاه های جوجه کشی کوچک ققنوس طراحی و تولید شده است.

موتور این دستگاه جوجه کشی در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار، از قدرت و دوام بیشتری برخوردار است. این موتور به جای دو گیربکس، مجهز به چهار گیربکس داخلی به همراه چرخ دنده های آبدیده از جنس فولاد و خازن بیرونی است. همچنین، خازن بیرونی نصب شده در این موتور، آن را در برابر نوسانات برق و ولتاژهای خطرناک محافظت می کند.

برق اضطراری برای دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس

متأسفانه در بسیاری موارد، قطعی برق منجر به از دست رفتن بسیاری از تخم های بارور شده است. این دستگاه جوجه کشی صنعتی با ظرفیت 504 عدد، قابلیت اتصال به منبع برق اضطراری (اینورتر) را دارد. کاربران می توانند در زمان های قطعی برق، با استفاده از این امکان و یک باتری 12 ولتی، از تلف شدن تخم های بارور جلوگیری کنند.

نکته: دستگاه اینورتر جوجه کشی باید به صورت جداگانه تهیه شود.

درب های پلی کربناتی شفاف و مقاوم در برابر شکستن

در طراحی دستگاه های جوجه کشی صنعتی ققنوس، هدف اصلی ارائه بیشترین کارایی به کاربر بوده است. برای این منظور، به جای درب های فلزی متداول، از درب های ویژه ای استفاده شده که ضمن داشتن استحکام بالا، عایق حرارتی مناسبی نیز هستند و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند. این درب ها که از جنس پلی کربنات دو جداره ساخته شده اند، کاملاً شفاف و نشکن بوده و مانع ورود اشعه های مضر خورشیدی و نور مستقیم می شوند. این ویژگی ها باعث شده تا راندمان جوجه آوری در این دستگاه ها به حداکثر برسد.

نحوه جوجه کشی خروس لاری
خواندن

هوش مصنوعی پیشرفته در دستگاه های جوجه کشی 504 تایی ققنوس

دستگاه جوجه کشی ققنوس با ظرفیت 504 عدد، با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته می شود. در این دستگاه، از قابلیت های هوش مصنوعی برای بهینه سازی شرایط محیطی استفاده شده است. بدین ترتیب که هوش مصنوعی، با توجه به دمای محیط بیرون، میزان تهویه، دما و رطوبت داخلی و همچنین تنظیمات کاربر، پروتکل مناسبی را ایجاد می کند تا شرایط ایده آل برای جوجه کشی فراهم شود. دقت این پروتکل به حدی است که حتی با باز شدن درب دستگاه نیز، کنترلر قادر به تنظیم دمای داخلی خواهد بود.

دستگاه جوجه کشی 504 تایی ققنوس: ستر و هچر همزمان

هر نوع پرنده ای دوره های ستر و هچر متفاوتی را طی می کند. برای مثال، در تخم مرغ که مدت کل جوجه کشی آن 21 روز است، مرحله ستر 18 روز اول و مرحله هچر زمانی است که جوجه کامل رشد کرده و آماده خروج از تخم است. در حالت ستر، راک های دستگاه همواره در حال چرخش آرام هستند، اما در حالت هچر، چرخش تخم ها متوقف می شود.

یکی از مزایای مهم دستگاه های جوجه کشی ققنوس، امکان ستر و هچر همزمان است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا هم از دسته ای در حالت ستر و هم از دسته ای در حالت هچر جوجه کشی کنید. این ویژگی مزایای متعددی دارد:

  1. افزایش بهره وری از استفاده از تخم های تازه
  2. امکان اضافه کردن تدریجی تخم ها به دستگاه
  3. عدم نیاز به خرید دستگاه جداگانه برای ستر و هچر
  4. استفاده مداوم و بی وقفه از دستگاه

همچنین، طراحی دستگاه های 504 تایی ققنوس با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد. استفاده از مواد عایق حرارتی، سنسورهای دقیق کنترل دما و رطوبت، پنجره های دو جداره و درزبندی مناسب باعث صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *